Pembepremses24 uykusuzanne__ Arkadaşımın 3 tane bebesi var biri kreşe gidiyor biri 2.sınıf oda aynı ömrüm yolda geçti diyor git gel git gel 😅
Gul-42 Pembepremses24 ben kek yaptım attım cıkarınca cok kotuydu gercekten hem kokusu hem tadı o tarzda seyler atmıyorum
gizem6767 Gul-42 ben atıyorum çıkartıyorum taze gıbı oluyo acaba agzını guzelmı kapatmadın bazen kalorifer oraya koyuyorum ısınıyo
yasemin0000 cananbulbul bence taze gibi olmuyor ben o yüzden sevmiyorum . Hatta buzluktan çıkan çoğu şeyin tadını sevmiyorum eti bile dondurmadan pişirmek ve yemek daha güzel. Ama mecbur atıyoruz bazı şeyleri. Özellikle bi deepfreze hazırlığına girmiyorum
Pamukhanim_ gubo oluyor bir değişiklik olmuyor ben doğum zamanı geçen yıl hamile iken yapmıştım hep bu sayede bişeyler koydum
1Dost Pembepremses24 Bi video vardı tam benlik. Kaynamış suyunuz hazır olsun istermisiniz diyip kaynatıp buzluga atıyor sonra çıkarıp kaynamış suyunuz hazır diyor ironi tabi 🤣 evde iki küçük çocuk olunca büyük kolaylık oluyor
1Dost simseklivekalpli Ben alırsam duramam boş vaktimde yapar atarım biliyorum kendimi o yüzden şimdilik erteliyorum 😀 bazen yazdan kocamıda atasım geliyo kışın taze olur djjfjd
mavigibibakti Pamukhanim_ kek koyulduğunu bilmiyordum 🤦♀️ zorla yiyodum çöpe gitmesin diye sağolun ya🥲
Pamukhanim_ mavigibibakti ben koyuyorum bizde yiyemiyoruz eşim 1 dilim yer tamam hep kalır buzluk kabında koyuyorum bişey olmuyor