Elfgrn bilmez Evet ya ağzında oyun parkı sürekli, sabah kalkıyor akşam öğlen uyuyor öncesinde hep oyun parkı gece uyku sersemi kalkıyor yine oyun parkı yaz gelsinnn
bilmez goldengate kışın soğukta akşamları evde geçirmek de güzel ama 🥰 ayrı bir atmosfer oluyor kış gecelerinde
bilmez nursiii aah ah imkanı yok ya 1 yaşından sonra artık kolay kolay her yerde uyumuyor ev harici dışardaysak 🥹
Ozlemas2020 bilmez hakikaten hakkı ödenmez annemden çok emeği var Tabi çok yakında oturuyoruz onun etkisi de büyük Oğlum tam bir babaanne aşığı zaten 🤗
happymomk bilmez biz genelde evde oluyoruz ailecek soğuğu sevmiyoruz 😄 arada bir avmye gideriz oğlum pek oyun alanı da sevmiyor girince Max 1 saat durup çıkıyor 😄
bilmez 3kedili2bebekli Kış akşamları ve yaz sabahları… böyle havaların ayrı bir tesiri oluyor bende ya seviyorum bu zamanlarda bir şeyler yapmak daha da keyif veriyor gerçekten
mestansns bilmez sıcak olursa hava genede sahil oluyor ama soğuk bir ihtiyaç var ise avm yoksa genelde eve soğukta