biseykab bugün 11. Gün oluyor o zaman iğnenin ertesi gününden itibaren sayılıyor gün. Bence yarın falan yine test yap çizgide koyulaşma görürsen kan ver Pazar veya pazartesi. Kan için çok acele etme benim düşüncem 13. 14. Günü bekle. Şimdi verirsen çok erken öğrenmiş olacaksin. Kimyasal mi normal mi telaşı olacak o zaman da.
İlişki sadece o gün mü oldu gün aşırı falan demedi mi doktor.