Bebeğim anne sütü alıyor takviye olarak da mama kullanıyorum günde 2-3 kere içiyor en fazla. 1 buçuk aydır Sma comfort 1 mama kullanıyordum kullanmaya başladığımdan beri önce ishal sorunu olmuştu ve sürekli karnından gurul gurul sesler geliyordu ara ara da sancılanıyordu ben de gaz sancısı sanıyordum ta ki sma ile ilgili haberi duyana kadar. Geçen hafta iki gün ateşlendi. Dünden de ateşlendi aynı şekilde sonra hemen mamanın seri numarasına baktık ve eşleştiğini gördük direk iade yaptık. Ama neredeyse bitmişti kutu. Bir önceki kutunun seri numarasını bilmiyoruz ya o da uyuşuyorsa diye içim içimi yiyor. Başka uyuşan var mı bu şekilde benim gibi ???