baharelis bebeğim 12 bucuk aylık gel ver babay alkıs gibi taklitleri yappıypr hattta seni bir bir babana söylicem deyince işaret parmağıyla avuc içine vuruyo öğretmistim yapıyo. işaret parmağını kullanıyo ama ismini bişeye odaklıysa nadir bakıyo. göz teması var bence. babasını gördüğü gibi koşar onu kucağuna almasını ister ama bilinçli olarak sadece mama diyor baska kelimesi yok bababa falan yapıyo çığlık atıyor amaa sinirlenince kafasını yere vuruyor bişeyi elinden alıncada yapıyor bunu şu otizm videoları yüzünden hepimiz şüphedeyiz
sarikavun baharelis bişeye odaklıysa nadir bakıyo. Biseye odakliyken bende bakmam ismime🤣. İzlemeyin soyle videolari bi sorun goruyosaniz doktorunuzla gorusun ama surekli bu sorun mu bu sorun mu diye didiklerseniz sorun bulursiniz.
[silindi] baharelis 9 ayıik bebeğim sinirlenince sol eıiğle kafasina vuryor, göz teması da azdı asıinda bu aralar biraz daha bakiyor ama yakindan değil, hiç bir taklit öğrenmedi daha, gosteriyorum uzun zamandir ama yapmiyor, ben de korkuyorum🥲
Canimbenim65 baharelis ben artık gerçekten o tarz videoları izlemiyorum çünkü insan ister istemez etkileniyor ve ben sürekli çocuğum da o hareketleri aramaya başlıyorum böyle olunca da normal olan çocuğumu bile anormal görmeye başlıyorum o yüzden asla o videoları izlemiyorum ve hani etrafındakilere de söylüyorum lütfen izlemeyin yani her çocuk kendine özgüdür ben o kadar çok zorluklar çekmeme rağmen oğlumu artık asla kıyaslamıyorum lütfen sizi de kıyaslamayın maşallah oğlunuz her şeyi de yapabiliyor muş
edagzl07 16 aylık oğlum göz teması var her seferinde ismine bakar mama anne baba dede annane der gel git anlar bildiği nesneleri istediğim de verir uyuku vakti ee ee yapalım diyince odasına gider vs vs gibi şeyleri yapıyor ama sinirlenince kendine yerlere atıyor elimden bişey alınca kafasını yere vuruyor inatcı çocuklar ama bunlar normal kabul edilir şeyler
mehtaptiryaki Izlemwyın böyle otizm ile ılgılu seylerı yada kıyaslamayın onu yapıyor bebegım nıye yapmıyor hepsı aynı fabrikadan cıkmadıkı aynı olsunlar bebeklere bıraz zaman tanıyın benımkı 5.5 aylık dogdu doğalı kımın kucagındaysa gözlerıne bakmaz memede bıle bakmıyor bana hep sag sola bakar cevremde herkes bılır göz teması sevmıyor dıye sımdı kendı mı mı yemem lazım hayır.. sabırlı olmalıyız promlem oldugunu degıl olmadıgını dusunmelısınız he tum semptomlar var uzmn bı dr görmelı sosyel medya yada burdakı yorumlarla olacak şey degıl.. bu benım dusumcem💐
Canimbenim65 mehtaptiryaki o kadar güzel yazmışsınız gerçekten öyle cocuklarimizi sürekli insanlarla kıyaslıyoruz benim olduğum 18 aylık ve çok zor iki ameliyat geçirdi ona rağmen etrafındakiler sürekli bak bunun çocuğu neler yapabiliyor hayır diyorum benim çocuğum da yapıyor 7:24 sizin yanınızda diye çocuğun başkalarıyla kıyaslamazsınız gerçekten bazen üzülüyorum ama gerçekten dediğiniz gibi ben o videoları kesinlikle izlemiyorum izlediğim zaman bu sefer çocuğum da onları arıyorum ve insanın dilinden ne çıkarsa oluyormuş
Retzja O yaş grubundaki bir bebek zaten bunları yapar. Lütfen doktorunuz hariç hiç kimseye kulak asmayın. Bebeklerden çok şey beklemeyin. Mantıklı hareketler beklemeyin.