Bebeğim 10 aylık. İdrar yolu iltihabı var mı diye poşetle örnek alındı. 3 saatte ancak verebildik ama. Verenler bilir poşet car diye mi bilmiyorum rahatsız oldu. Yarım saatte bir pipi ucuna tentürdiyot sürülüp poşet değişiyor. Hemşireler karın masajı da yaptı rahatlasın diye. 3 saatin sonunda sinirlendi gibi kendini sıktı yaptı. Hatta cok yaptı. Ama sonrasında neredeyse diğer sabah kadar yapmadı. Geceleri 2 emmede bile taşacak bez bomboş. Açıyorum pipisi dik çişi var belli ama yapmıyor. Bu arada test sonucu temiz. Neden olabilir fikri olan var mı ?