hilalsmz Kızım 6 aylık olmak üzere son bir iki aydır gece 3 gibi bir anda uyanıp 2 saat uyumuyordu kargalar şeyini yemeden de uyanıyordu uyku gerilemesi ve atak haftasına yordum . Son 3 gündür ise sabaha kadar gözleri kapalı ağlıyor ne meme ne emzik fayda etmiyor ellerini yüzüne sürte sürte gözüne soka soka gözünü davul gibi yaptı şişti kızardı . Resmen kundak yapmak zorunda kaldım ayağımda sallıyorum şu an uyuyor ama ağlıyor aynı zamanda hiç uyumadım kaç gündür bayılacağım. Artık ister istemez geriliyorum söyleniyorum eşimde tip tip bakıp 6 aylık bebek o kendine gel diyor. Ben de biliyorum 6 aylık bebek olduğunu ama tükendim ne yapacağımı bilemiyorum 🥺
Balparem13 hilalsmz diş olabilir, babası da alsın bi zahmet bu erkekler afedersiniz sadece yaparken varlar çocuğu sonrası hep anne de sonra niye sinirli, gergin, suratsızsın her şey kadında, Anne de.
vera4 Oğlum iki yaşına girecek hala aynı 12’de yatırdım üçte uyandı hala ayaktayız bakalım ne zaman uyuyacak uykusuzluk zor gerçekten Allah yardımcın olsun
mehtaptiryaki 5.5 aylık bır ıkı haftadır her sabah ıkınarak bagırıyor tuvaletıde yok gaz sancısı gıbı cıkardıgı bıseyde yok bende anlamadım
hilalsmz Balparem13 alıyor almıyor değil ama hafta içi genelde bende geceleri hafta sonu yardımcı oluyor ama hep benden yorgun olamazsın ne insanlarla uğraşıyorum iş yerinde diyip benim yaşadığım zorlukları arka plana atmaya çalışıyor. Hayır anne olmadan önce ben zaten zor bir işte çalışıyordum sanki biz çalışmadık 😂😂