yenibir bebegimdogdu normal de iki yaşına kadar emzirin diyorlar ama 16 aylık alıcağını almış yeterince bıraksanız da bir şey olucağını sanmam bende kızımı bir buçukta kesmiştim
yenibir bebegimdogdu benim kolay oldu aslında gece kalktığında su verdim zaten doyurup uyutuğum için de acıkma olmadı bide benim ki memeyi çok sevmiyordu ondan da kolay oldu 😊
bebegimdogdu 2_oglanannesi gündüz 3 kez falan emiyo gecede 1-2 saate uyanıyo meme diye ek gıdası iyi aslında ama uyamadan önce falan pek nişey yemiyo
2_oglanannesi bebegimdogdu siz bilirsiniz bırakabilir aslında. Yani bende küçük olmasa ramazan öncesi düşünüyorum ama daha küçük. Bırakınca ohh diceksiniz
Elif337798 İki kızımda 11 aylıkken bir anda bıraktılar ondan önce bırakmamak için çok ağladılar dı çok şaşırdım ama herşeyi yiyorlardı dert etmedim sağıyordu. Sütüm var ama emmediler zorladım babaları da 11 aylıkken birden burakmış
bebegimdogdu Valla bende çok bıraksın istiyorum aslında yoruldum artık ama vicdanımda küçük gibi diyo
Hry-ayhn26 2 yaşını 4 ay geçti biraktirdim sabır taşı ile ilk üç gün çok zor oldu aklı erdikce zorlanıyor