Selam. Bebeğim 7.5 aylık düzeltilmiş 6.5 aylık. Neredeyse 3 aylıktan beri sğrekli iki eliyle karnına pat pat vuruyor iki kolunu da aynu anda kaldırıp hızlı bir şekilde karnına doğru vuruyor. Gelişim pediatri doktoruna 2 ay önce gittik ve bir süre sonra bırakacağını söyledi. Canının yandığını fark edip bırakacak dedi. Ama bırakmadı içime dert oluyor. Bazi günler fark ettim ki bu vurmayı çok sık ve sert yaptığında karnı ağrıyor ya çok gazlı oluyor ya da kakasını zor yapıyor. Ama umarım sadece karın ağrısından dolayı yapıyordur. Başına gelen oldu mı merak ediyorum