alyaxw 4 ay önce doğum yaptım sürekli karın ağrısı çekiyorum adet sancısı gibi ama adet olmadim ya başına gelen var mı
Hanifeelif alyaxw biliyor musunuz o normal Ben hatta bunun için kadın doğum doktoruna gittim Rahim kendini toparladığı için öyle oluyor Bebeğim 5 aylık olacak bir hafta sonra geçti Benim çok şükür sadece adet olacakmış şimdi sancılanıyordum
birdemlikcay alyaxw Valla ben de tam dediğiniz gibi 4-5 ay boyunca acıdan kıvrandıracak boyutta karın ağrısı çektim adet olmadan. Hele bazen durduk yere başlayan ishal de işin korkunç tarafı ben de doktora söyledim bunu normal dedi vücut kendini toparlıyormuş.