efl12 Arkadaşlar nerede hata yapıyorum söyler misiniz bebeğim 8 buçuk 9 gibi gece uykusuna yatırıyorum 12 gibi besliyorum ve tekrar uyanmadan uyuyor sonra 1-2 gibi bir kalkıyor açlık yok ağlama yok oyun oynuyor uyuması 3-4 buluyor uyutmak için her yolu deniyorum ama olmuyor benimle aynı durumu yaşayan var mı
serifenurrr efl12 biz de 4. Aya girdik 2 saate bir kalkıyor maalesef uyku gerilemesi oluyor ben de aynı rutin yapıyorum durum aynı
biyb efl12 benimkinde 6 aylık bizimkide gece 5,6 kere kalkıyo emmek için 2 saatte bir acıkması imkansız ama kalkıyor meme emmeden de uyumuyo bu kadar çok kalkınca tam ben uyacakken o kalkıyo bende uyuyamıyorum şuan beynim ağrıyor resmen
efl12 serifenurrr ay gerçekten Allah yardımcımız olsun benimki 6 aylık ama tabi uzun süredir ne zamana geçecek acaba bakalım
efl12 biyb valla anlıyorum sizi ben bazen yanıma yatırıyorum öyle şanslıysam uyanmıyor Bi 8e kadar kafa dinleniyor en azından
barismom efl12 anneye yapışma ayıymış bacım kendinin farklı annenin farklı bir birey olduğunun farkına varıyormuş annem yok gitti güvenli alanım yok ayrılık kaygısı yaşıyormuş o yüzden benim oğlan sık uyanır meme arar odadan çıkınca ağlar başkasının kucağından bana uzanır hep bu ay oldu bizde
efl12 barismom aa olabilir evet kızım da aynı hep uzanıyor bana doğru bence bir de ayrılık kaygısı diğer aylarda artıyor
patilikiz Bizimki de gecenin ortası uyanıyor ve kendi kendine takılıyor , konuşuyor , sağa sola bakınıyor, ben öyle uyanıyorum . Ağlama vs yok. Göz ucuyla bakıyorum beni izliyor uyanık mıyım diye, gözlerimi açınca gülümsüyor 😄 5,buçuk aylığız.
janssu efl12 akşam 18.30da besliyorum saat 19.00 gibi uyutuyorum. O saatten sonra ısıklı bir alanda tutmam direkt goturup besigine yatiririm. 23.30 gibi emmek icin uyanır kırmızı loş isikta emziririm. Anında geri uyur. Gece 3 gibi tekrar emmek icin bi uyanir alti islaksa degisiriz yine emip direkt uyur sabah 5.30 gibi son kez uyanir. 7.30 gibi de artık tamamen güne baslamis oluyor. Altinin kuru oldugundan ve karninin tok olduğundan emin olmak gerekiyor.
efl12 janssu ne güze erken uyutuyorsumuz Bi de kaç aylık bebeğiniz bizim de öyleydi gece uyuyordu ama şimdi uykusu açılıyor kalktı mı
kkelemcisoy efl12 gündüz nasıl uyuttuğunuz önemli. Sabah 7-7.30 arasında kalkmalı. İlk uykuya 1,5 saat sonra yatmalı, 2. Uykuya uyandıktan 2 saat sonra, 3. Uykuya yine uyandıktan 2 saat sonra. Eğer gün yine bitmediyse son bi 30 dk şekerleme. Sonra 1,5 saat sonra uyku. O zaman düzene girersiniz. Bi de yanınızda yatırmayın kokunuza saatte bir uyanır
efl12 kkelemcisoy tam da dediğiniz gibi oluyor rutinler ama şekerleme yaptıktan sonra malesef 2 saat içinde gece uykusuna geçmiyor 3-4 saat sonra tam uyuyor. İlk başta yanımda yatırıyordum ama sonra beşiğine alıştırdım daha konforlu böyle bir şey olur korkusuyla yatıramıyorum zaten