Akşam üzeri bizle birlikte yedi yatmadan önce de yarım kase ezogelin çorbası içmişti gündüz geç uyuyup uyandığı için de akşam 10 buçukta yatırdım yarım saat sonra uyanıp ağlamaya başladı zaten neyse kaldırdım ağrısı var diye ağrı kesici içirdim arkasından ne var ne yoksa kustu şimdide devamlı su istiyor vermeyince ağlıyor 😩 kusalı daha yarım saat olmadı çok ağlayınca az iki yudum kattım verdim hala içmek istiyor ne yapmalıyım ilk defa başımıza geliyor 😩