İlk bebeğimi 6 ayı soldurmuştum yani 7. Ayda sularla geçti 8 ay anca püreye geçti ve hep öğürüyordu bulamaç verdim şu an 3 yaşında ve çok zor yiyor ve Yemek ayırt ediyor.
İkinci oğlum 6,5 aylık 5 ay 10 günlükken 6. Ayda alerji testi ve sıvılar bitti artık başladım ve her şeyi ayrı ayrı yediriyorum şuan yumurta peynir vs. Öğlen muz sonra çorbanın her türlüsü akşama yoğurt