Rabia88
Arkadaşlar kızım 8 aylık olmak üzere Yürüme arkadaşı / ilk arabam almayı düşünüyorum ne önerirsiniz? playskool ilk arabam alsam sonra araba olarakta kullanırım diye düşündüm ama üstünde aktivite çok az
NurR
Rabia88 bende takipteyim ☺️
Rabia88
[bilinmeyen] memnun musunuz peki bebeğiniz kaç aylık ? Genelde düşer diyorlar korkuyorum başınıza geldi mi öyle bişey
Havvaerolinci
Bende burda bekliyim 😂
Rabia88
[bilinmeyen] adıyla yaşasın oğlum olsa adı çınar olacaktı cevabınız için teşekkürler 💕