iremyzcxx uf çok kötüyüm ben ya ayın 26 mart sin ilişkim oldu ve 28 Mart beklenen adet oldum hep o tarihlerde oluyorum ztn. Ama kısa ve az kanamam oldu garip şekilde. Cumartesi gunu gece acile gitmek durumunda kaldım ağrım beni öldürdü kasık ağrısı, beta aldi kan 0200 çıktı ilişkinin onuncu günü yani.