Ya be 1.5 ve 2.5 tog aldım. İkiisne 4000 tl para verdim ev sıcak olduğu için ikisinide giyemedi para da boşuna gitti küçüldüler zaten. 1 tog alayım diyorum ya onu da boşuna almış olursam diyorum . İnce bir örtü örtüyorum üstüne ama uykumdan saat başı korkarak kalkıp hemen kontrol ediyorum çok korkuyorum of siz nasl yapıyorsunuz? 5 aylık bebeğim bu arada. Cevaplarsanız sevinirim