nisanbhr ben en başından beri hep rutin belirleyerek gittim. İşte neydi uyku arkadaşı koymak. Yatağının içinde hep bir peluş oyuncağı var eğer yanında durmuyor ise yanına koyarım. İkisinin de üstünü örterim. Yemeğini uykusu geldiği için doğru düzgün yemezse mama yaparım yatağına yatırırım, şayet o şekilde yatarken uyumamışsa ne yanına giderim ne de yataktan alırım. Kararlı olurum. Baktım ağlıyor uykuya dalamadı ninnisini söylerim, ninnisini ben uydurdum😃. Onu söylerken kucağıma alır sallarım. Yatırım tekrar ağlarsa tekrar alırım, tekrar ağlarsa tekrar alırım.
Artık bilir ki odadan çıkamayacak o zaman uyur