Tazeanne0134 Sadece öneri olsun. Ben de sleepy ile başladım.bir de özel üretim binden yenidoğan almıştım sleepy dehşet sızdırdı Bimin bezini kullandım. İnanılmaz memnun kaldım 5,5 ayligiz hala onu kullanıyorum. Gece bagliuorum sabah alıyorum taşırma sızdırma pişik kötü koku hiç yok. Kuşkusuz öneriyorum ☺️