kullanicicadi Kızlar selam bebeğim 1 yaşına girecek ve 7 buçuk kilo çok üzülüyorum memeye aşırı düşkün sabahtan akşama kadar memede vermedigimde krizlere giriyor ağlıyor yemek yemiyor yiyorsa birkaç kaşık yani napacagim bilemiyorum artık doktora götürdüm sınırda şu an kilosu alması gerek dedi kaka tahlili istendi kaka da yapmadığı için henüz veremedik çok üzülüyorum aşırı memeye düşkün olduğu için mi kilo alamiyor öneriniz neler
huniliabla kullanicicadi Bızımde oyleydı memeden kestım yemege düştü . Bıde gece de uyutmuyordu on dk bir oğlan . Sağıp devam ettık bır sure sonra da kestım tamamen
usenmedimyaptimbirvelet kullanicicadi benim oğlumda 1 yaşındayken 8 kiloydu. Zayıftı kürdan gibi bacakları vardı 3 yaşında şimdi 14.5-15 kilo Alıyorlar yani kilo. Memeden kesince daha da bir iştah artıyor tabi
bitboylum kullanicicadi ne yaparsan yap yemedi mi yemiyor canım benim kızımda öyleydi hala da öyledir şuan kötü anneyim sadece yemek veriyorum almıyor mu tamam deyip topluyorum. Kızım bu zamana kadar öğlen akşam makarna yedi sonra mamayı kestim çıtı pıtıyı kestim şimdi sadece yemek yiyor ne kadar sürer bilmiyorum ama zorluyorum evde çorba varsa yemek varsa yemek baktım akşam aç yatacak ancak o zaman makarna veriyorum ya da benimle inatlaşuyor mu o zaman makarnayı da az veriyorum çünkü başka türlü yemeyecek biliyorum. Ve o açken yemin ederim vicdan azabı çekiyorum onu uyutup ağlıyordum ama sonradan kendi de istiyo bu zamanlar geçecek geçecekte geçen zaman ömrümden de aldı gitti
kullanicicadi bebeklianneee ah işte dengede tutamiyoruz aslında sağlıklı olması daha önemli ama birde çevrenin lafalri çok zayıf hiç birşey yedirmiyormusun falan yedirmiyor musun ?? Sanki yiyecek oluyor da ben elinden aliyorum gibi :(
kullanicicadi bebeklianneee yapısal mi acaba ya kimi çocuk hiç birşey yemiyor alıyor kimisi yese de almıyor
Nurci bebeklianneee arkadaşımın bebeği 14 aylık 13 kilo ve heray 1 kilo almaya devam ediyor oyüzden sordum
kullanicicadi usenmedimyaptimbirvelet işte memeden kesemiyorum bende hem aşırı bağlı hemde kıyamıyorum bir yandan
miramom0910 Benim bebeğimde öyle 11 aylık ve 7,5 kilo doktora götürdüm genetikte dedi, yalnız değilsin yani arkadaşım bende kafama takıyorum ama sağlıklı olması daha önemli.
bitboylum kullanicicadi kıy canım kıymazsan her gün ağlayacaksın ama kıyarsan 2 gün ağlayacak sonra illa başka bir şeye saracak
usenmedimyaptimbirvelet kullanicicadi yani çok zayıf ve sağlığınıda etkileyecekse mecbur bir duruma giriyor
kullanicicadi bitboylum benimde daha 1 yaşına yeni girecek ama sanki 10 yıldır uğraşıyorum hibi bir yorgunluk var üstümde
hellowri kullanicicadi yanlış anlamayın lütfen benim bebeğimde 1 yaşında ek gıda yemiyor sizin gibi bir kaç kaşık zorla yer memeye çok düşkün meme sürekli ağzında ama kilosu sizinkinden yüksek üstelik zayıt doğmuştu 2 kiloydu acaba sütünüz az olabilirmi hiç dikkat ettinizmi belki sütünüz yetmiyor benimde ilk bebeğim çok bilgim yok sadece fikir ürettim kırdıysam kusura bakmayın
kullanicicadi hellowri işte sutumun az olduğunu biliyorum ama memeden kesemiyorum boş olsa da meme istiyor boş boş emmek istiyor memeye bağlı
queenofrose kullanicicadi instagram: hastalanmayan çocuk. Orda bir atom tarifi var. Kilo aldırıyor diyor herkes bi bakın
Kelebek0606 kullanicicadi benim kızımda aynıydı sizin dediğiniz gibi 1 yaşında 7 kiloydu ,halada öyle bütün testlerini yaptırdık ve her şeyi normal kilo almıyor 10 .700 grm 3 yaşında .her şeyi denedik sürekli yemek yer ama hiperaktif .ben şunu farkettim yapısal kesinlikle misal yegenlerim var yemek yemiyorlar aynı yastalar onlar 14 15 kilo benim kız 10. Ve hiç totosunu yerden kaldırmaya çocuklar kilolu oluyor bir de .Ve herkesin bu durum da bana bakamıyorum muamelesi yapmasi çok zoruma gidiyordu .Sonradan baktım yemekle alakalı değil yapısal almayınca almiuor
kullanicicadi Kelebek0606 benimkisi de çok hiperaktif acaba o yüzden mi kilo alamiyor çünkü kan tahlilleri falan hep güzel geldi
kullanicicadi usenmedimyaptimbirvelet evet birde ilk çocuğum olunca afalladim açıkçası nasil yapacağım kilo aldiracagim bilmiyorum