Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık olucak normalde mama içiyor fakat iki gündür veriyorum bazen almıyor biberonu normalde alırdı ağlamasa bile verirdim içerdi şimdi sadece ağlayınca içiyor acaba beslenme reddi mi yaşıyoruz bu durumu daha önce yaşayan var mı lütfen yardım korkuyorum acaba çocuk hasta mı diye pek bişey olmadan hastaneye de gitmek istemiyorum canını yakıcaklar tahlillerle 🥹