sebeye ikizlerim var 5.5 aylık kızım hiç kusmazken oğlum doğduğundan beri kusuyor dediğiniz gibi bazen yer yemez bazen 1 2 saat sonra bazen su gibi bazen kesik kesik gaz çıkarırken mi oluyor açana deyip bi süre çıkarmayalım dedik gene aynı hala aynı bu arada kilo alımı gayet iyi 2010 doğdu en son 5 ay kontolpünde 7 küsür dü ne üstü kalıyor ne benim üstüm walla kurutma olmasa yandım şuan bide diş kaşınıyor sanırım önlükte yetişmiyor tek çözümüm şu gece yada gündüz uykuda beslenirse kusmuyor bide benim bebe dışarda açık havada beslenirse kusmıyor genelde bazı bebekler böyle oluyormuş 1 yaşa kadar sürebiliyor dedi doktorumuz ilaç vs kullanmıyoruz şuan