busrakizinbebesi Sesini azaltarak kapatabilirsiniz benim kızımda öyle uyuyor gelip gidip bir tane kısıyorum en sonunda kapanınca uyanmıyor hastaysa vs o zamanlarda kısıp bırakıyorum. Artık bende alıştım öyle uyumaya kapanırsa bende uyanıyorum 😄
aselkussum nur6668 çok uzun dinledik malesef ama gece uykusuna geçince 20 dk sonra kaoatyodum gündüz uykusundada kısık sesle açıktı ilk dönem 3 ay kadar beyaz gürultü 3 ay kadar halay la uyudu 😅 sonra 3 ay kadar sözsüz ninniyle uyudu şuan müzik yok bazen gündüz uykusuna geçerken dua açıyorum
dyal alparslanumay şarj için eğer telefonunuz iPhone ise arka plan seslerinden dengeli gürültüyü açın. Öyle çok şarj gitmiyor.