senosii ben de aynı şeyi yaşadım. Hamileliğimin 18.haftasından itibaren pilates yaptım, normal doğumla ilgili kitaplar okudum psikolojimi ona hazırladım hep doğum anını hayal ettim. Doğumun başladığı gün nişan gelmişti dr çağırdı hemen hastaneye gittik nstye bakıldı kızımın kalbi 180 atıyordu. Bende çok büyük travmalar yarattılar çocuk ölecek içerde taşikardisi var dediler, hele o ebeye asla hakkımı helal etmiyorum bana çok umutlanma bebeğini göremezsin böyle giderse ölü mü doğar diri mi belli olmaz demişti. Ben normal doğum istiyordum dememe kalmadan çocuğun nabzı böyleyken açılmanı bekleyemeyiz suni sancı hiç veremeyiz dediler nasıl olduysa 15 dk içinde ağlayarak tek başıma sezaryende buldum kendimi, bekleyin annelerimiz gelsin demiştim. Olan oldu çok şükür kızım sağlıklı doğdu ama ben doğumdan önce beni zorla sezaryene ikna etmek için söylenilen sözlerin etkisinde çok kaldım aylarca nefesini dinledim bebeğimin ilk iki hafta hiç uyuyamadım bir dakika bile kapatmadım gözümü. Yine ara ara aklıma geliyor o duygusu yaşamamı elimden aldılar bir daha da normal doğum yapamam diye ama çok şükür kızım sağlıklı diyorum böyle olması gerekiyormuş diyorum ötesini düşünmüyorum artık.
Sen de öyle yap çocuğun sağlıklıysa ondan önemli bir şey yok