Sezeryandan çekmedim ama kabızlıktan öldüm öldüm dirildim ne denediysem gram fayda etmedi çay bardağıyla zeytinyağı mı dersiniz kayısının çayını meyve suyunumu lavmanlar mı herşeyi ama en son kız kardeşim malatya da okurken erik macunu diye bişey getirdi bi abla yapıyormuş baya ekşi ve koyu kıvamlıydı her sabah bir çay kaşığı yedim düzenli olarak bazen günde iki defa da yediğim oluyordu o şekilde düzene girdi benim basur olmadı çatlak oldu o macunla iyleşti ama bulamıyoruz artık