Benm de oğlum 2 yaş 10 aylık. Sabah 8 8.30 da güne başlıyor 12.5 1 arası öğle uykusuna yatırıyorum max 1 saat uyutuyorm ama 45 dakikadan fazla uyumaması gerekiyor şuan ayına göre. Gece uykusuna da uyandıktan 7 7.5 saat sonra götürüyorum ama aşırı direniyor uyumak istemiyor tepinip duruyor yatakta. Bende çok muzdaribim sebebini araştırıyordum. Demekki yine sıçrama döneminde.