Söylediklerimizi anlar.taklit eder.2 li 3 lü cümleleri sınırli( az ) var.her cocuk farkli biliyorum ama kızımdan 1 hafta önce dogan erkek bbeek cok guzel konuşuyor maşallah.onunla yanyana gelince kızim konuşmuyor gibi hissediyorum.baglayıcı ekleri yok mesela gidelim gelelim vs.gibi ama derdini bi şekilde anlatir.mesela ben dün eşime ben gidim yemek yapim sen gel oyna dedim.anne gitti baba gel dedi.ya tamda anlatamiyorum aslinda burda ama kelimeleri var duydugunu soylemeye calısir bilmiylorum kafama takmaya basladim sanki.surekli ayni ikili kelimeleri mesela yada 3 lü.bol bol konusurum ekran yok.kitap okutmaz asla ama kitabi inceleriz üzerinde konuşuruz.nasil geliştircem daha bilmiyorum.hatami yapiyorum biyerde.sayilari 50 kere ogretmeye caliştim yok farkli farkli şekillerde ama yok.1 der o kadar.