Kizlar bebegim prematüre doğdu ilk 1 buçuk ay anne sütü ve mamayla besleniyordu .1 buçuk ay sonra mamayı kestiler ve kabızlığı başladı şuan 5 aylık oldu hala ilaçsız kaka yapamıyor ve bir kaç haftadır kakasinda kanlar var . Doktorumuz süt alerjisi olabileceğini söyledi yarın testleri yapılacak . Bugün sağlık ocağına gitmiştik kilosunu olcturmek için en son olctureli 1 ay olmuştu ve 1 ayda hiç kilo almamış aksine 250 grama yakın kilo vermiş. Sütum de var fiskiriyo resmen ... Sorum şu sut alerjisi olan bebeklerde kilo alımı az olur mu veya kilo alımı yavaşlar mi ?