mommy95 Bebeğim 8. Ayından beri sadece gece emiyor . Gündüz kabul etmiyor . Sütüm de azaldı haliyle. Devam sütü aldım mama formunda yaptım bi kaç sefer ne gece ne gündüz kabul etmiyor . Bu şekilde yeterli olur mu acaba tavsiyesi olan var mı ?
simseklivekalpli mommy95 ek gıda yemiyor mu? Benim kızım da uyku öncesi ve gece emiyordu. Önce gündüz uyku öncesini sonra gece emmesini bıraktı
mommy95 @simseklivekalpli ek gıda alımı iyi ama mama kabul etmiyor. Sizin bebeğiniz ne zaman bıraktı memeyi
prmmelisa Benimki de 9 aylık sadece geceleri emiyor gündüz teklif ettiğimde sürekli ısırıyor gece uykulu halde emiyor günde 2 3 kere 120 cc mama içiyor ek gıdası iyi sürekli yemek istiyor ama benim de sütüm azaldı