Leylaa_ genellikle güneşliydi ama kar yağdı yılbaşı gecesi, o kar 2-3 gün kaldı bir kaç gündür fırtına ve yağmur var ama güneşli günlerde evim full güneş alıyor, sabah havalandırmak için pencereleri açıyorum öğlen kapattığım bile oluyor. 38 derecede açtığımda ev içi 28-29 derece oluyor.