Adababy Myneymis bacım 3900 tl olan bi fondöten kullanmaya kıyamam herhalde 😂 ama ben nxy praymırını kulkanıyorum üzerinede maybelline affinitonu sürüyorum sabahtan akşama kadar ilk sürüçteki tazeliğini koruyor
[silindi] Myneymis uzun zamandir kullaniyorum boyle bi sorunla karsilasmadim fondotenden olduguna eminmisiniz?
Myneymis [silindi] arkadaşımdan denedim ertesi gün koca bi sivilcem çıktı ona yorum bende ama anlamadım yani buğday tenliyim hangi kodu kullanıyorsunuz
1Dost Fondöten kullananlar gün içinde yüzünüze dokunuyormusunuz ? Ben sadece göz altıma kapatıcı bide allık ruj sürüyorum ona rağmen yüzüm çok rahatsız oluyor dokunasım geliyor. Bb sürsem yine aynı hissi yasarmıyım
elifkesim Benim de yapmıştı ne yazık ki çok güzel duruyor olmasının yanı sıra yağlı ciltler için uygun değil sanırım 🥹
[silindi] Myneymis ben beyaz tenliyim 1W0 warm porcelain kullaniyorum bugday tenliyseniz sizde açik kalir bu ton
Tubanurrr Myneymis çok fondoten kullanan biri değilim ama evde var estteelauder fondoten arada kullanıyorum öyle bir sorun yapmadı regl döneminiz yakinsa denk gelmiş olabilir