Mehmetaslaninannesi 1,5 aylık bebeğimin öksürüğünü geçirecek doğal deneyebilceğim bişey var mı? Ciğrrlerine inen bişey yok geniz akıntısı var buna bağlı balgam.o da öksürük yapıyor yavrum uyuyamıyor
idil1990 Mehmetaslaninannesi benimde bebegimde olmustu ilik ihlamur icirdim bi gecede gecti. Birde odaya yarim sogan koyup uzerine karanfil batir burnunu surekli temizle sksk emzir yaocak pek bisi yok cok ufak cunku ben bunlarla atlattin ustelemedi
Mehmetaslaninannesi Feminel götürdüm serumla temizlememi söyledi boğazdakini alamıyorum ama yutuyor yutuyor midesi bulandığı için çok huysuzlanıyor haddinden fazla emiyor kusuyor. Balgamı öyle atıyor tabiki bu işlem sabah 7 den 16:00 a kadar anca olıyor boğazına takılan balgam öksürük gıcıklatıyor o da yavrumu uyutmuyor
Mehmetaslaninannesi idil1990 iki gece soğan koymuştum sadece akıttyı baya. Karanfille bu akşam tekrar koyayım bi. Teşekkür eserim ıhlamur vereyim bende ne kadar verdin 1 günde
idil1990 Mehmetaslaninannesi midesi cok ufak zaten hafifte sulandirdim 15 ml falan verdim suda veriyorum ben bu arada ilik suda icirmistim bogazi kurumasin die tabi ole fazla degil bogazi kurumasin die emmedigi surelerde az az ara ara