Herkese hayırlı geceler kızlar. Bugün kızlarımı alıp avmde ki oyun parkına götürdüm. Çıkışta da gratise girdik ve yaşanan olay şu. Kızım oje istedi sepete de 5 tane doldurdu. Ben dedim ki o kadar param yok 1 tane beğen onu alalım dedim. Çok instlaştı sonra arkadan çalışan kız dedi ki güzelce onlar büyükler için deyince ağladı kendini yere attı. Dışsrda ilk defa böyle bir şey yaşadım dışarı çıkardım sakinleştirdim güzelce konuştum. Sonra içerden bir tane dudak koruyucu aldı karakterli olandan. Ne yapmamız gerekiyor çocuk durmuyor diye bir yere girmememiz mi gerekiyor?