Sidarasya geceleri emzirmek iyi değil bebek sağlığı açısından reflü yapabiliyor hava yuttuğu için gazı oluyor karın ağrısıyla da uyanabiliyor sakinleştirici olarak ta meme istiyor alışkanlık aslında iki üç gün idare etmek lazım yavaş yavaş azaltarak bıraktık biz uyandığında kucağıma aldım pış pışladım su verdim babasıyla dönüşümlü ilgilendik ağladı çok ağladı ama iki gün sonra alışıyor daha kaliteli uyuyor sabah mesela kahvaltısınıda az yapıyordu şimdi maşallah iştahı yerinde