Sezenkumsal92 evet ya haklısınız bende kötü hissederdim birde sanırım düzenli yaptırmak gerekiyor tek seferde kalmamaliymis, uzar saçınız inşallah ya kısa zamanda inşallah faydası olur üzülmeyin, saçınızın altında kalıyorsa hiç dert etmeyin uzar inşallah kısa zamanda