4,5 aylık bebeğim biberonu hemen emmeye başlıyor beni istemiyor. Daha göğsümü açmadan emzirme yastığına alınca ağlamaya başlıyor. Memeyi tamamen reddetmedi arada canı isteyince emiyor ama ben karnı aç diye kıyamayıp biberonu veriyorum gene. Bebeğim biraz önce gene emmek istemedi eşim boşver öyle uyusun karnı aç olunca mecbur emecek dedi ama ben kıyamayıp gene mama verdim. Nasıl çözebilirim ya o kadar üzülüyorum ki