turnis birçok makine denediğim ve çok araştırdığım için yorum yapmak istedim canım anne. Lansinoh çok kötü gerçekten alttan sızma, az çekim gücü vs ama bir cihazdan iyi verim alabilmenin tek yolu doğru flanş boyu. Hemen hemen tüm markalar 24 mm flanş ölçüsüyle gönderiyo eğer göğüs ucunuz tam bu ölçüde değilse tam verim alınamıyo. Ve maalesef her markanın flanşı ayrı birbirine uymuyor. Zaten türkiyede de ben lansinoh için mesela bulamadım. Kullanmadım, kullanan da bilmiyorum ama flanş araştırırken bebebao diye bi marka gördüm farklı ölçülerde flanş da var bunlarda. Civilde de vardı sanırım trendyolda da var belki kullanan da vardır bi araştırabilirsin belki