asyaasya1 Gece beslenmesinden ötürü ön üst 4 dişi çürüdü baya. Uçları da kırılıyor hafif diş hekimi genel anestezi ile tedavi ediliyor dedi muayeneye gidicez bizim gibi olup genel anestezi ile diş tedavisi yaptıran var mı
ArdeninAnnesi3322 asyaasya1 Biz 3 yaşına bir ay kala sedasyonla uyutup yaptırdık. Kanal+zirkonyum kaplama yapıldı ön 4 dişe. Şimdilik memnunuz.
simseklivekalpli asyaasya1 Canımız Annemiz, Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz. 💜
asyaasya1 ArdeninAnnesi3322 sedasyon ile yapılınca çocuk tam bayıltılmıyor değil mi sonrasında ağrı bilinç kaybı vs oluyo mu
ArdeninAnnesi3322 asyaasya1 tam bayılmıyor uykulu gibi oluyor . Hayır bilinç kaybı vs olmadı. Uyandırınca çok huysuzdu. Birkaç saat sonra o da geçti . Herhangi bir ağrısı da olmadı
asyaasya1 ArdeninAnnesi3322 teşekkür ederim genel anestezi vs diye bahsedildi genel anestezi olursa istemiyorum yaptırmak ama sedasyon ile olursa daha güvenli geldi bana da
asyaasya1 ArdeninAnnesi3322 bir de ücreti ne kadar tuttu acaba hangi şehirde yaptırdınız. Pahalı bi işlem mi
ArdeninAnnesi3322 asyaasya1 Rica ederim geçmiş olsun şimdiden 💖 geçen sene izmirde 34.000 tl ye yaptırdık. 4 ön diş kanal+zirkon