tuba5555
O hissi cok iyi anliyorum, kaybetme korkusu mu diyeyim yoksa bebeginin kendini koruyamayacak kadar minik ve aciz olmasindan kaynakli koruma güdüsü mü diyeyim bilmiyorum ama bende de vardı o ilk baslarda. Ama fazlasi vesvese oluyor, kontrol edebilmek lazim bu hissi. Uyuduğu yerdeki gerekli güvenlik önlemlerini alıp sesini duyabileceginiz bir ahize veya kamera temini sağlayıp bebeğinizin uyudugu saatlerde keyfinize bakmaya çalışın, yoksa sizin zamaninizdan götürür bu 🌸