Ya gerçekten artık nefret etmeye başladım 3 yaşında sabah 7 8 de kalkar öğlen uyumaz buna rağmen 12 1 de uyuyor. Yemekten sonra yoğurt ayraç veririm banyo yaptırırım, akşam 7 den sonra lambaları söndürürüm tv açılmaz. Kaç gündür dışarı çıkıyoruz enerji atsın diye nedenini bilmiyorum akşam oturduğu yerde altına çiş kaçırmaya başladı, üstünü de kat kat giydiriyorum üşümüyor da. Gerçekten uyutmak eziyet gibi geliyor eşimde deniyor 2 3 saati buluyor uykuya geçmesi. Hergün yorgunluktan uykusuzluktan aglıyorum