mariapuder1 merhaba, oglum 26 aylık 13 kilo, sleepy molfix denedik ama hep sızdırdı özellikle sleepy artık bıktırdı her gün çamaşır yıkıyorum her gece sızdırıyo, migrosun bebek bezini okudum biyerde övülmüş baya, kullanan anne var mıdır acaba
sengul34 mariapuder1 valla ben ucuz nerde varsa onu aliyorum omrumde pirama kullanmadim kisirlio yapoyorlarda diuorlar sizma yasamadim ama bilemedim rabi one baby bulursan super bez
babyygirll mariapuder1 ben hiç beğenmedim ya ama bebeğiniz büyük nadil sizdiriyo kaç numara kullaniyosunuz
dilanbedri mariapuder1 ben molfix kullanıyorum bazen 6 saat bile degıstırmedıgım oluyor çişi hiç sızdırmıyor torba agzına kadar doluyor yınede sızıntı yok bezın numarasını yanlıs almıs olabılırmısın yada sıkı yapmamıs olabılırmısın
mariapuder1 babyygirll ben de anlamadım, biraz üst üste çiş yapsın hemen yandan sızdırıyo geceleri de öyle sürekli kıyafet değiştir yıka
mariapuder1 dilanbedri külot bez kullanıyoruz bi önceki beden sızdırdı dye buna geçtik bu da sızdırıyo bedenle ilgili değil sanırım