Merhaba anneler 29 aylık kızım dün geceden beri ne yese kusuyor ve biraz ishali var ateşi yok meyve de yese çıkarıyor hemen hastane serum takıyormuş ama kızım asla durmaz ve korkuyorum şuan hastaneler daha riskli başına gelen var mı evde ne yapabilirim