fairytaleofthestars bir haftadır full boğaz ağrısı ile uğraşıyorum benim bademciklerim yok ama içten dıştan şişti resmen boğazım yemek suyu geçtim kendi tükürüğümü bile yutamadım 1 hafta acısından.
Farkettiğim an sabah akşam gece uykudan uyanınca evvahe doğaldan aldıgım pastillerden attım ağzıma. Yatarken suyuma bi kaç damla iyot damlatıp içtim. Udi hindi yağı içtim . Sabahları bal şerbeti, kekik çayı, bal limon zencefil yapıp yedim anlayacağınız tüm tuşlara bastım ilerlemesin ve daha fazla hasta olmayım diye çok şükür bugün biraz hafiflemiş olarak kalktım dikkat etmezsem hissetmiyorum bile şuan acı.
Şu bir haftada Allahım kolayca yutkunmak bile nasıl bir nimetmiş diyip farketmediğimiz nimetler için şükrettim Rabbimize 🥺