annevebebegiii__ öğrenciyken yaptırmaya başladım, hala yaptırıyorum. 18 yıldır shellak kullanıyorum yani. Yapabilirsiniz, güzel meslek, getirisi de iyi. Çalışan kadınlar genelde yaptırıyor, sürekli maniküre ve ojeye zaman ayırmak zor oluyor, bu bir ay idare ediyor.