Bebeğim 2 aylık, yaklaşık 3 haftadır kullanıyoruz. Başta etkisi yok gibi geldi ama 1 hafta kullanmayı bırakınca yine ıkınmalar inlemeler başladı. 3 4 gündür tekrardan düzenli şekilde kullanıyorum etkisi var gibi. Göbeğine ILU masajıyla beraber ayak altına da yapıyorum. kampanyaya denk getirirseniz aşırı uyguna geliyor. Bir şans verin derim