flybabyfly valla 6 aydan büyük olunca anestezi ile yapıyorlar hiç tavsiye etmem biz çok zor atlattık çocukta travma oldu önceden doktorları çok severdi ameliyattan sonra delik deşik etmişler her yerini o kadar çok korkuyor ki anlatamam. Keşke küçükken fark edilseydi anestezi olmadan yapılırdı. Bizim doktorumuz 10. Ay gelmeden yapmak gerekiyor dedi kelimeli oturmaya başlamadan önce bence başka bi doktorla daha görüşün ameliyathanede oğlumu beklerken bi kadınla konuşmuştuk onunda dil bağı varmış 3 aylık mı neydi bebeği doktor odasında o an da kesmiş mesela ameliyat olmadan