mommy1989 Arkadaşlar merhaba Kızım 22 aylık dün akşam gece uykusuna kadar gayet iyi ve neşeliydi gece uykusunda ateşi 37 buçuk ve 38 arası gidip geldi sabaha kadar takip ettim sabah kalktığında aşırı huysuz ve sürekli ağlama halinde ateşi devam ama sadece ateş var öksürük aksırık burun akıntısı vs yok . calpol verdim ancak düşürmedi . Öğleden sonra çocuk doktorumuza götürdüm boğazının çok kızarık ve yara olduğunu söyledi yolda da götürürken kusmustu yani sadece yarım günde bu kadar kötü olunur mu aklım almıyor kimseyle temas edip kalabalık hiç bi yere girmedik . Sonuç olarak antibiyotik iğne verdi ilk dozunu az önce vuruldu . Böyle bi şey yaşayan var mı yemek yemek istemiyor sanırım boğazı açıyor anlayamıyorum
hepyerdeyizz mommy1989 Çok geçmiş olsun . Birden oluyor ne oluyorsa 9 aylık oğlum akşam yatırdım hicbiseyi yoktu hapsuuruvu bile gece ağladı durmadı ateşi fırlamış bı kalktı nefes alamıyor Balgamlı tıkanık 🥲Rsv yaygın galiba şuan salgın vad çok geçmiş olsun
ayseayliz mommy1989 Birden oluyor maalesef benim kızımda yılbaşı akşamı keyfi gayet yerindeydi hiç bir sorun yoktu gece boğazının acıması ve öksürükle uyandı sabahınada ateşlendi ateşi 40 a kadar yükseldi 2 gün boyunca ateşi 38 den aşağı düşmedi hiç. Boğaz enfeksiyonu olmuş. Bu sıralar salgın var çocuklar hep hasta maalesef umarım bir an önce sizde atlatırsınız geçmiş olsun
momgizy mommy1989 dirençli ateş var ise bir infulenza testi verin bence 17 aylık kızım birden ateşi 38 e çıktı ateş düşürücü duş soğuk kompleks derken anlık düştü tekrar in çık yaptı 39 u bulunca test yaptırrdık ilki negatifti 5 saat sonra test tekrarlandı infulenda A pozitif
sa_me_yi mommy1989 oğlum 8 aylık 7 aylıkken ateşlenmişti ama bir anda hiçbir şey yokken çocuğa bir dokundum sıcak 39-40 derece ateşlerde gittik hastaneye evde düşüremedik çünkü calpol verdik yok hiç faydası olmadı bu sefer hastaneye gittik kolların altına ılık uygulama yaptık evde o da fayda etmeyince artık hastaneye gittik orada serum taktılar gene soğuk uygulama yapacaklardı ama serum iyi gelince yapmadılar hastaneden eve geldik şöyle bir saat sonra falan tekrar ateşi fırladı gene 39 kırıkları gördük bu sefer tam hastaneye götürüyorduk ilaç vermiştik evde yolda giderken ateşi düştü çok şükür ondan sonra çıkmadı gecesine sonra tekrar çıktı gelirken eczaneden dolvenle fitil aldık dolven verdik sonra bir ölecek sonra düştü ateşe ama bir anda oldu bence salgın var gene
Aklimideliricem Birden hastalanıyolar gerçekten dün akşam da benim oğlum yatarken öksürdü bi kaç kere gece de iki kere felan mızmızlandı sabah bi uyandık ateş öksürük ağıt
mommy1989 Aklimideliricem ateşi düştü mü peki kızım ne zaman ateşlense hep dirençli ateş oluyor ne versem düşmüyor . Buda aynı ama ilk kez bu kadar huysuz ağrısı var gibi bu yüzden endişeliyim :(
mommy1989 hepyerdeyizz teşekkür ederim gerçekten anlayamadım :( siz antibiyotik kullandınız mı kaç günde toparladı
hepyerdeyizz mommy1989 Yani ilkte doktor vermedi ama onun yüzünden kulağına iltihap vurdu 🥲 antibiyotik başka doktor yazdı kulağa gidince daralması ikinci verisimde geçti şükür ama öksürük burun akıntısı var hala ara ara Hava veriyorum Çok vermiyorum hafif seyrediyor şuan .
Aklimideliricem mommy1989 düşüyo aslında ama çok sürmüyor geri yükseliyo ve hiç hali yok gün boyu sürekli uyudu koltuktan kalkmadı desem yeridir yani
1durununannesi Evet birden oluyor maalesef kizimda da oyle oldu. Calpol verdim surekli ama dusmeyince acile goturmustuk, antibiyotik verildi. 5 gundur kullaniyoruz su an daha iyi ama oksuruk devam ediyor. Oksuruk icin de buhar veriyorum. Cok gecmis olsun size de 🙏
Bebislerhakkinda Aklimideliricem evde klamoks var versem mi emin olamadım benimki 1haftadir oksuruyor bal ve turp yaparak öksürüğü azaltmistim bugun birden ateş geldi daha calpol ve dolven verdim sanırım direncli o yüzden infilenza olablir aslinda klamoks versem rahatlar diye düşündüm