duyguntlh babyygirll yok vitamin zaten aldık Dr yazdı kestmeyi dusunmeden önce almıştık zaten özel ilacti dilaltina sıkılan fisfis ya annem öyle dedi kesme kış diye ama gece zaten yatiyo gündüz kısa hiç değilse gündüz iyi olur diye mantıksız geldi yine bi annelere danışayım dedim
neva24 Bende bugün kestim instagramda görmüştüm . Cuma günü sela ile ezan arası 1 fatiha 3 ihlas 3 buruç suresi okuyup kesiyorlardı onu denedim. Sanki biraz daha etkili oldu gibi çok meme diye diretmedi. Ama sabır taşıda sürdüm tabi unutsun diye
duyguntlh neva24 valla bilseydim cuma günü yapardım ama bilmiyodum buhun okusam yine işe yarar herhalde sabır tasi işe yarıyor mu
duyguntlh Gul-42 ya evet bende 2 yaş düşünüyordum hatta ondan bile fazla dedim çok sağlıklı olsun ama hiç yemek yemiyo hiç bişey yemiyor memeye güvenip ilk defa dün yedi yemek bende çok üzülüyorum ama vitaminleri dipte demiri dipte bu yüzden yürümüyor pek konuşmuyor
aryabebek473_ duyguntlh bnmde öyleydi demir d vita. Ve b12 eksikti bu yüzden iştahı yoktu . B12 iğnesi verdi doktor Bı hafta yaptık sonra kestik demir e devam ediyorum ama . Ben demir içeren ne varsa onu yedirmeye çalışıyorum Allah’tandır et yiyordu ordan kurtardım biraz ama mesela asla Yumurta yemez asla kilosu da az zaten bu yüzden
Gul-42 duyguntlh yürümeme konusmama vıtamınle alakalı mı bılmıyorum ınan ilk kez duydum sanmıyorum ben önüne koy yemegını blw yapsın elıyle oynasın tadına baksın
duyguntlh Gul-42 gerçekten anlıyorum sözüne ihtiyacım vardı inanimaz kötü oldum yani ama onun iyiliği için çünkü 16 aylık yurumuyo hala Dr bişey yok dedi ama vitaminlerini baktıktan eonra kan aldıktan sonra bu bundan yürümüyor dedi ama hiç bişey yemiyordu 😣
amazontuba duyguntlh bu konuda kimseyi dinlemeyin karar size kalmış bir destekçi lazım ilk günler biraz sabır istiyor.geçn hafta ne biberon ne emzik tutmamış bebeğimin gece emmelerini bıraktırdım .memeye o kadar aşık ki açık kalsın yüzüne temas etsin o bile yetiyordu ona .şükür geceleri bıraktı. 2.gece baya zordu yalan söylemiyim .ama sonrası mis gibi
duyguntlh amazontuba evet eşim yardım ediyo sağolsun işte dün gece sorun oldu ilk gün olduğu için bende kararsizdim işte küçük olduğu için ama hiç bişey yemiyodu ne meyve ne yemek sadece meme
duyguntlh Gul-42 ya o var. Koltuğa. Tutunupgidiyo dra. Götürdük bişey yok dedi hani otizm vs vs çocuk nöroloji de normal dedi işte sonra kanlarında bakildi o zman vitaminsizlikten bide demir eksikliği var ondsn yuruyemiyobilir dedi konuşması daha hala 5 kkelike
Gul-42 duyguntlh bol bol parka gotur bırseyi yok bence vıtamın eksıklıgı cocuklarda olan bır durum sen devamlı yürüme calısması yap cesaretlendır ekran varsa komple kes guvendıgın cocuklar varsa onların yanına bırak oynasın
duyguntlh Gul-42 hava soğuk çıkaramıyorum çok öyle yapıyorum evde sürekli gezdiriyorum içimi rahatlattıniz sağolun
duyguntlh Gul-42 ya işte hep böyle alışkanlık olduğu için bize böyle öğrettikleri için yoksa soğuk hava soğuk buhar etkisi yapıyormuş ama ne bilim bende arada kar yagdiginda çıkardım mesela böyle keskin soğuk değilde soğuk olduğu günlerde ama geri eve geldim hep içimde öyle bi etki😅
duyguntlh Gul-42 sohbetiniz ve soruma verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim gerçekten aydınlattiniz