Smilebaby_ Selam kızçeler 🥰umarım iyisinizdir gelelim konuya kızlar benim dişlerin çsrpık tavşan gibi böyle 😂😂neyse alt dudağım iyi üst dudağım ince gülünce falan yok oluyor üst dudak ben dolgu yaptırmak istisna çok çok çok minik yani hoş dursun dişlerini de gülerken örtsün istiyorum azda olsa gülerken dudaklarım yok oluyor biraz görünsün diye yapam var öımaranızda hiç bilgi verirmisniz
seros3535 Smilebaby_ Bende çok az yaptırdım 0.5 ml Öncesinde uyuşturuyor zaten kremle 1 hafta sonrada kontrole çaşırmıştı
[silindi] Smilebaby_ anestezik krem suruluyor hafif bi uyusma saglaniyor acımıyor minik igne girislerini hissediyorsun sadece yazın 2 kere yaptirdim once 1cc sonra yarım cc yaza biraz daha yaptiririm guzel duruyor😊
bezelyem65 Smilebaby_ ay ben de düşünüyorum ama korkuyorum valla bir de kaç yıl kalıyor dudakta o da önemli
1tosbikinannesiyim Smilebaby_ 3 sene önce yaptırdım ben acımıştı acımıyor dersem yalan olur benim ki eridi artık zaten ince bir dudağım yoktu ama ben bir tık daha olsun istiyordum
capt Anestezik krem sürüyorlar ama yalan yok acıyor bayağı. Ben hafif 0,5 cc yaptırdım çok güzel oldu pişman değilim 3 sene oldu tabi şişkinlik azaldı ama asla eskisi gibi olmuyor, hep bi dolgunluk var yani ☺️
saudade87 Ağrı eşiğim yüksek olmasına rağmen gözlerimden yaşlar süzülerek yaptırmıştım. Krem sürülse de iğne girişlerini hissediyorsunuz. Ama anlık bir acı yani uzun sürmüyor. Ben çok memnun kalmıştım, tek pişmanlığım daha önce yaptırmamış olmaktı. Şimdi doktoruma yeniden yaptırma istiyorum (2 yılı geçti) ama emziren annelere yapmıyor.
kontes0 Smilebaby_ ben yaptırdım çok memnunum ama çok araştırıp iyi bir doktora yaptırın derim kötü olursa da çok kötü duruyor çünkü. Ben ilk 0,5 0,5 2 kere yaptırmıştım 1 yıl sonra da 1 cc yaptırdım 1,5 yıl oldu hala duruyor biraz acıyor ama
janssu Smilebaby_ dolgu markasini falan ögrenin internette arastirin. Gitmeden önce yolda krem surmeye baslayin olmazsa cunku aciyor baya gözünüzden yaş gelir 2 gun boyunca cok sisebilir geceleri uyurken baski olunca kafaya buz koyun bol bol. 0.5 ml icin 1ml parasi odememeye calisin gerekirse biriyle paylasin o yarim ml
Smilebaby_ janssu hadi ya gerçekten mi 😅ya direk 1 yaparsam da çok kocaman olur diye tırsıyorum bide dişlerimde çarpıklık var benim biraz güzel dursun istiyorum