Erva27 Bu handikapı yaşadık; 2022 Aralık olarak. 3 yaş grubuyla başladı; fakat sınıfının en küçüğü oldu şuan. Bizdeki asıl sorun ise uyumaması, ondan büyük olmasına rağmen hepsi uyuyor. Bizimki uyumuyor. Daha küçük gruba versem uyku daha da sorun olcaktı. Kolaylıklar dilerim🌻 Bu arada bizde 2. dönem için kayıt yaptırdık. Şimdi uyum sağlaması için göndermeye başladık.