Merhabalar
Lütfen tecrübeli anneler cevap verebilir mi..
Bebeğim 8,5 aylık ek gıdaya 6. Ayda başladık aralarda kabızlık oluyordu zeytinyağı bı çay kaşığı verıyordum hemen o gün yapıyordu.
Ama şimdi 1 haftadan fazladır kabızlığı var. Hergun düzenli veriyorum ayrıca yedıgı herseye de bı çay kaşığı koyuyorum ama gecmıyor .
Az az kaka yapıyor bezini kirletmiyor bile o derece katı :(
Zorlanıyor ıkınıyor . Ne yapabilirim ilaç dışında